رمزپلاس

صفحه اصلی

در پی اعلام حکم دادگاه ایالتی نیویورک در پرونده مابین کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا و شرکت ریپل لبز واکنش های متفاوتی، از جله واکنش کریستین شولتز حقوقدان آمریکای را برانگیخته است.

در حکم دادگاه آمده است توکن ریپل یک اوراق بهادار نیست. این موضوع به زعم حامیان ارزهای دیجیتال یک پیروزی کامل به حساب می آید. هرچند کمیسیون و در راس آن آقای گری گنسلر در واکنش به این این حکم نظر مخالف خود را اعلام کرد. وی گفت: این تنها آغاز راه است و احتمالا کمیسیون از حکم دادگاه تجدیدنظر خواهی می کند.

نظر شولتز درباره رای دادگاه

اما روز گذشته وکیل سابق کمیسیون بورس آمریکا، کریستین شولتز در این رابطه اظهار نظر کرده است. او این حکم را یک چالش سخت برای SEC دانسته است.

آقای شولتز در ان رابطه گفت: واقعیت این است که ریپل لبز پیروز دعوای حقوقی بوده است. نمی توان به شکل دیگری به آن نگاه کرد. توکن ریپل یک اوراق بهادار نیست. ای ارز قوانین اوراق بهادار را نقض نمی کند. این تصمیم از سوی یک حقوقدان معتبر بوده که سایر قضات آن را قانع کننده میدانند. به اعتقاد من این تفسیر و این حکم میتواند مشکلاتی را برای کمیسیون در سایر دعاوی خود علیه صنعت ارز دیجیتال ایجاد کند.

کریستین شولتز، سابقا به عنوان دستیار بخش دعاوی حقوقی در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا مشغول بود. او به سازمان هشدار داده است سیاست خود در رابطه با شکایت از دو صرافی بایننس و کوین بیس را تغییر دهند. زیرا با این حکم دیگر شانسی نخواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *